"Vi vet att god konst leder till en bra livsstil"
Allmän
Var är du baserad?
Vi finns i hjärtat av Göteborg. Klicka här för att se våra kontor.
Har ni några fysiska platser?
Ja, vårt galleri ligger på Norra Benickebrinken 2 i Stockholm. Klicka här för att se våra lokaler.
Hur håller jag mig uppdaterad om nyheter?
Anmäl dig till vårt nyhetsbrev för att få de senaste uppdateringarna om nyheter, utställningar och nya lanseringar.
Hur kommer jag i kontakt med dig?
Du är välkommen att skicka ett e-postmeddelande, ringa oss eller besöka någon av våra fysiska platser. Klicka här för att se vår kontaktinformation.
Beställningar och betalningar
Vad är returpolicyn?
Vårt mål är att varje kund ska vara helt nöjd med sitt köp. Om så inte är fallet, låt oss veta så gör vi vårt bästa för att samarbeta med dig för att rätta till det.
Är några köp slutgiltiga?
Vi kan inte acceptera returer på vissa varor. Dessa kommer att märkas noggrant före köp.
När får jag min beställning?
Vi kommer att arbeta snabbt för att skicka din beställning så snart som möjligt. När din beställning har skickats får du ett e-postmeddelande med ytterligare information. Leveranstiderna varierar beroende på din plats.
Var tillverkas era produkter?
Våra produkter tillverkas både lokalt och globalt. Vi väljer noggrant våra tillverkningspartners för att säkerställa att våra produkter håller hög kvalitet och har ett rimligt värde.
Hur mycket kostar frakten?
Frakten beräknas baserat på din plats och varorna i din beställning. Du kommer alltid att veta fraktkostnaden innan du köper.
Jag har precis lagt en beställning, kan jag avbryta den?
När en beställning väl har lagts kan vi inte garantera möjligheten att göra ändringar. För att begära avbokning eller ändringar, vänligen kontakta oss på info@gallerylienhart.se så snart som möjligt efter att du lagt din beställning, så kommer vi att göra allt vi kan för att hjälpa dig efter bästa förmåga.
Vad händer om jag inte hämtar mitt paket?
För beställningar som skickas via DHL kommer ditt paket att lagras på ditt lokala postkontor i 14 dagar. Se till att du anger en giltig fysisk gatuadress när du väljer DHL för leverans. Om DHL stöter på några leveransproblem kommer du att få ett meddelande via brev, SMS eller e-post, och du har möjlighet att boka om leveransförsöket.
Om dina varor returneras till oss på grund av att kunden inte hämtar dem, debiteras en avgift på 250 SEK. Denna avgift är avsedd att täcka kostnaderna för dubbel frakt (både till dig och tillbaka till oss) samt kostnaderna för packning och uppackning av varorna.
Frakt och returer
Vad är returpolicyn?
Vårt mål är att varje kund ska vara helt nöjd med sitt köp. Om så inte är fallet, låt oss veta så gör vi vårt bästa för att samarbeta med dig för att rätta till det.
Är några köp slutgiltiga?
Vi kan inte acceptera returer på vissa varor. Dessa kommer att märkas noggrant före köp.
När får jag min beställning?
Vi kommer att arbeta snabbt för att skicka din beställning så snart som möjligt. När din beställning har skickats får du ett e-postmeddelande med ytterligare information. Leveranstiderna varierar beroende på din plats.
Var tillverkas era produkter?
Våra produkter tillverkas både lokalt och globalt. Vi väljer noggrant våra tillverkningspartners för att säkerställa att våra produkter håller hög kvalitet och har ett rimligt värde.
Hur mycket kostar frakten?
Frakten beräknas baserat på din plats och varorna i din beställning. Du kommer alltid att veta fraktkostnaden innan du köper.
Är det möjligt att hämta en beställning i ett av era gallerier?
Ja, det är möjligt att hämta din beställning i vårt galleri på Norra Benickebrinken 2V i Stockholm. Om du har beställt ett tryck och föredrar att hämta det i vårt galleri, vänligen kontakta oss på info@mankovskygallery efter att din beställning har lagts. Vi meddelar dig när ditt tryck är klart för upphämtning, vanligtvis inom 10–14 dagar efter att trycket är klart. För andra typer av beställningar kommer produkten vanligtvis att vara tillgänglig för upphämtning inom 24 timmar.
Vilka fraktbolag använder ni?
Vi erbjuder global frakt via utvalda kurirer, beroende på region.
Tar ni emot returer eller byten?
Om ditt konstverk anländer och inte uppfyller dina förväntningar, eller om du får en felaktig leverans, vänligen kontakta oss via onlinechatten eller e-posta info@gallerylienhart.se så snart som det är rimligen möjligt. I sådana fall har du 14 dagar på dig att meddela oss om problemet. I förekommande fall ordnar vi gärna en återbetalning, reparation eller ett byte.
Konstverk och konstnärer
Vad är returpolicyn?
Vårt mål är att varje kund ska vara helt nöjd med sitt köp. Om så inte är fallet, låt oss veta så gör vi vårt bästa för att samarbeta med dig för att rätta till det.
Är några köp slutgiltiga?
Vi kan inte acceptera returer på vissa varor. Dessa kommer att märkas noggrant före köp.
När får jag min beställning?
Vi kommer att arbeta snabbt för att skicka din beställning så snart som möjligt. När din beställning har skickats får du ett e-postmeddelande med ytterligare information. Leveranstiderna varierar beroende på din plats.
Var tillverkas era produkter?
Våra produkter tillverkas både lokalt och globalt. Vi väljer noggrant våra tillverkningspartners för att säkerställa att våra produkter håller hög kvalitet och har ett rimligt värde.